Lideri i partisë më të madhe në pushtet – Lidhjes Socialdemokrate të Maqedonisë (LSDM) Zoran Zaev – vazhdon të jetë politikani me përkrahjen më të madhe në opinionin publik të vendit. Në bllokun politik shqiptar lideri i Bashkimit Demokratik për Integrim (BDI), Ali Ahmeti, ka mbështetjen më të madhe në krahasim me oponentët e tij.
Këtë e tregon anketa e fundit e realizuar nga Qendra Maqedonase për Bashkëpunim Ndërkombëtar (QMBN) dhe Instituti për Demokraci Societas Civilis – Shkup (IDSCS), njofton KDP.
Shumica e të anketuarve (41.3%) thanë se nuk besojnë te asnjë politikan, dhe 8.5% nuk pranuan t’i përgjigjen kësaj pyetjeje ose u përgjigjën “Unë nuk e di”, me gati gjysmën (49.8%) qytetarët shprehin mosbesim të plotë ndaj elitës aktuale politike. Gjysma tjetër e qytetarëve kanë besimin më të lartë te Zoran Zaev (16.5%) dhe Hristijan Mickoski (14.2%). Ata pasohen nga lideri i BDI-së Ali Ahmeti me 6.9% dhe Presidenti i Republikës Stevo Pendarovski me 4.2%.
Sipas QMBN, pothuajse nuk ka ndonjë dallim midis vlerësimeve të dy partive më të mëdha politike në vend, d.m.th. ai është në kufijtë e gabimit statistikor. Bartësja e pushtetit LSDM (22.1%) është pak përpara opozitës VMRO-ДПМНЕ (20.4%), kurse e treta është BDI me 6.6%.
Shumica e të anketuarve (64.5%) janë përgjigjur se Qeveria aktuale nuk i ka përmbushur pritjet e tyre (44.2% në përgjithësi dhe 20.3% pjesërisht). Sidoqoftë, 58.7% e të anketuarve besojnë se partia opozitare nuk meriton të zgjidhet në zgjedhjet e ardhshme parlamentare. Sidoqoftë, shumica e të anketuarve (59.1%) u përgjigjën se dëshirojnë të shkojnë në votime.
Sondazhi “Qëndrimet dhe perceptimet e votimit për zhvillimet e tanishme politike” është i përbërë nga tre pjesë: Zhvillimet aktuale politike në vend, qëndrimet ndaj procesit zgjedhor dhe besimi te politikanët dhe partitë politike. Të dhënat për studimin e fundit u mblodhën me një studim në terren nga 15 nëntori deri më 1 dhjetor 2019. Sondazhi u krye në një kampion përfaqësues kombëtar të 1000 të anketuarve.
Të dhënat për këtë studim u mblodhën përmes një studimi në terren, nga 15 nëntori deri më 1 dhjetor 2019, në një ekzemplar përfaqësues kombëtar të 1000 të anketuarve, të kryer nga Agjensia M-Prospect.