Qeveria e Maqedonisë së Veriut ka miratuar mbrëmë protokollin e organizimit të dasmave, ku ka paraparë 25 kushte për lokalin, dasmorin dhe mysafirët.
KDP ju sjell listën e plotë të kushteve:
1. Organizimi i dasmave, fejesave dhe festave është i lejuar në pjesën e hapur të objektit hotelier – tarracës. Tarraca është një hapësirë që ka një çati dhe është e hapur në të tre anët.
2. Në hyrje të pjesës së hapur të objektit hotelierik – tarracës duhet të ketë një dezinfektues me njoftim të dukshëm se është e detyrueshme të dezinfektoni duart pas mbërritjes.
3. Është e detyrueshme të matet temperatura para hyrjes së mysafirëve nga një person përgjegjës nga institucioni hotelierik. Nëse ndonjë nga mysafirët konstatohet se ka ethe (temperaturë më e lartë se 37.5 gradë) ata do të kthehen menjëherë dhe do t’i referohen mjekut të familjes.
4. Organizatori është i detyruar të informojë të ftuarit se nëse ndonjë nga mysafirët konstatohet se ka ethe, ata do të kthehen dhe do të këshillohen që të paraqiten te mjeku i familjes së tyre.
5. Nëse ka ndarje / mure të bëra me pleksiglas, plastikë ose xham në pjesën e hapur të objektit hotelier / tarracës, ato duhet të hiqen ose të hapen në mënyrë që hapësira e tarracës të mbetet e hapur në të tre anët.
6. Numri i mysafirëve është i kufizuar në një maksimum prej 50% të shfrytëzimit të kapacitetit të zonës së hapur, por jo më shumë se 100 mysafirë.
7. Objekti i hotelierisë në të cilin ka një festë është i detyruar të regjistrojë dhe raportojë kremtimin në ndonjë organizatë hotelierike që mban një regjistër të dasmave, festimeve dhe festave të tjera.
8. Është e detyrueshme që të ftuarit të shoqërohen nga një person përgjegjës nga institucioni hotelierik.
9. Organizatori është i detyruar të paraqesë një listë të të ftuarve dhe një orar të tabelave menaxherit përgjegjës të hotelierisë i cili është i detyruar të regjistrojë çdo person – mysafir në festë.
10. Në rast të mbërritjes së personave të paregjistruar në listën e të ftuarve, pas marrjes së miratimit nga organizatori, prania e tyre do të miratohet dhe ata do të futen në listën e mysafirëve të regjistruar.
11. Organizatori i kremtimit ka detyrimin të njohë të gjithë të ftuarit me rekomandimet, kushtet dhe mënyrat nën të cilat mbahet dasma.
12. Është e detyrueshme të respektohen masat e përgjithshme parandaluese dhe rekomandimet kur mirëpriten mysafirët dhe për tërë kohëzgjatjen e dasmës (është e ndaluar të përshëndeteni duke shtrënguar duart, duke përqafuar ose një lloj tjetër i kontaktit fizik me të ftuarit).
13. Në dasma lejohet të angazhohen muzikantë të licencuar ose artistë të estradës.
14. Muzikantët duhet të jenë të paktën 5 metra larg tryezës më të afërt të miqve, pa të drejtë lëvizjeje dhe këndimi mes të ftuarve.
15. Volumi i muzikës nuk duhet të kalojë kufirin e përcaktuar të volumit në një objekt hotelierie.
16. Lejohet të luhet në podiumin e lojës me një hapësirë prej 4 m2 për person, dhe është e nevojshme të respektohet distanca e rekomanduar.
17. Mysafirët lejohen të hyjnë në pjesën e mbyllur / të brendshme të ndërtesës nëse kanë nevojë të përdorin tualetin.
18. Gjatë qëndrimit të një mysafiri në pjesën e mbyllur / të brendshme të ndërtesës, është e detyrueshme të vendosin një maskë mbrojtëse, për të cilën duhet të vendosen njoftime të qarta në ndërtesë.
19. Punonjësit hotelierik janë të detyruar të mbajnë maska mbrojtëse mbi gojë dhe hundë dhe shpesh të mbajnë higjienën dhe dezinfektimin e duarve.
20. Lejohet një numër maksimal prej 6 personash për tryezë me respektimin e detyrueshëm të distancës së përcaktuar midis secilit mysafir dhe distancës midis tavolinave.
21. Nuk lejohet të shërbehen mysafirët në tavolina në këmbë dhe në bar.
22. Vendosja e detyrueshme e pastruesit të duarve në secilën tryezë.
24. Kontrolle të brendshme të zgjeruara të punonjësve nga personi përgjegjës për mirëmbajtjen e higjienës personale (larja e shpeshtë e duarve) në të gjitha fazat e përgatitjes, pritjes dhe shërbimit të ushqimit.
25. Pas kremtimit, pastrimi mekanik dhe dezinfektimi me një agjent antiviral është i detyrueshëm sipas udhëzimeve të prodhuesit, përndryshe mund të përdoret 0.05% hipoklorit natriumi (5% zbardhues shtëpiak i përdorur në një shkallë prej 1: 100) ose 70% alkool për dezinfektimin e sipërfaqet e sipërme.
Mirëmbajtja e rregullt e higjienës në tualete me mbajtjen e detyrueshme të evidencave për pastrimin e kryer dhe përdorimin e dezinfektuesve antiviralë të rekomanduar.