E shtunë, 24 Maj, 2025

QEVERIA VENDOS PLOT 25 KUSHTE PËR ORGANIZIMIN E NJË DASME

Qeveria e Maqedonisë së Veriut ka miratuar mbrëmë protokollin e organizimit të dasmave, ku ka paraparë 25 kushte për lokalin, dasmorin dhe mysafirët.

KDP ju sjell listën e plotë të kushteve:

1. Organizimi i dasmave, fejesave dhe festave është i lejuar në pjesën e hapur të objektit hotelier – tarracës. Tarraca është një hapësirë ​​që ka një çati dhe është e hapur në të tre anët.

2. Në hyrje të pjesës së hapur të objektit hotelierik – tarracës duhet të ketë një dezinfektues me njoftim të dukshëm se është e detyrueshme të dezinfektoni duart pas mbërritjes.

3. Është e detyrueshme të matet temperatura para hyrjes së mysafirëve nga një person përgjegjës nga institucioni hotelierik. Nëse ndonjë nga mysafirët konstatohet se ka ethe (temperaturë më e lartë se 37.5 gradë) ata do të kthehen menjëherë dhe do t’i referohen mjekut të familjes.

4. Organizatori është i detyruar të informojë të ftuarit se nëse ndonjë nga mysafirët konstatohet se ka ethe, ata do të kthehen dhe do të këshillohen që të paraqiten te mjeku i familjes së tyre.

5. Nëse ka ndarje / mure të bëra me pleksiglas, plastikë ose xham në pjesën e hapur të objektit hotelier / tarracës, ato duhet të hiqen ose të hapen në mënyrë që hapësira e tarracës të mbetet e hapur në të tre anët.

6. Numri i mysafirëve është i kufizuar në një maksimum prej 50% të shfrytëzimit të kapacitetit të zonës së hapur, por jo më shumë se 100 mysafirë.

7. Objekti i hotelierisë në të cilin ka një festë është i detyruar të regjistrojë dhe raportojë kremtimin në ndonjë organizatë hotelierike që mban një regjistër të dasmave, festimeve dhe festave të tjera.

8. Është e detyrueshme që të ftuarit të shoqërohen nga një person përgjegjës nga institucioni hotelierik.

9. Organizatori është i detyruar të paraqesë një listë të të ftuarve dhe një orar të tabelave menaxherit përgjegjës të hotelierisë i cili është i detyruar të regjistrojë çdo person – mysafir në festë.

10. Në rast të mbërritjes së personave të paregjistruar në listën e të ftuarve, pas marrjes së miratimit nga organizatori, prania e tyre do të miratohet dhe ata do të futen në listën e mysafirëve të regjistruar.

11. Organizatori i kremtimit ka detyrimin të njohë të gjithë të ftuarit me rekomandimet, kushtet dhe mënyrat nën të cilat mbahet dasma.

12. Është e detyrueshme të respektohen masat e përgjithshme parandaluese dhe rekomandimet kur mirëpriten mysafirët dhe për tërë kohëzgjatjen e dasmës (është e ndaluar të përshëndeteni duke shtrënguar duart, duke përqafuar ose një lloj tjetër i kontaktit fizik me të ftuarit).

13. Në dasma lejohet të angazhohen muzikantë të licencuar ose artistë të estradës.

14. Muzikantët duhet të jenë të paktën 5 metra larg tryezës më të afërt të miqve, pa të drejtë lëvizjeje dhe këndimi mes të ftuarve.

15. Volumi i muzikës nuk duhet të kalojë kufirin e përcaktuar të volumit në një objekt hotelierie.

16. Lejohet të luhet në podiumin e lojës me një hapësirë ​​prej 4 m2 për person, dhe është e nevojshme të respektohet distanca e rekomanduar.

17. Mysafirët lejohen të hyjnë në pjesën e mbyllur / të brendshme të ndërtesës nëse kanë nevojë të përdorin tualetin.

18. Gjatë qëndrimit të një mysafiri në pjesën e mbyllur / të brendshme të ndërtesës, është e detyrueshme të vendosin një maskë mbrojtëse, për të cilën duhet të vendosen njoftime të qarta në ndërtesë.

19. Punonjësit hotelierik janë të detyruar të mbajnë maska ​​mbrojtëse mbi gojë dhe hundë dhe shpesh të mbajnë higjienën dhe dezinfektimin e duarve.

20. Lejohet një numër maksimal prej 6 personash për tryezë me respektimin e detyrueshëm të distancës së përcaktuar midis secilit mysafir dhe distancës midis tavolinave.

21. Nuk lejohet të shërbehen mysafirët në tavolina në këmbë dhe në bar.

22. Vendosja e detyrueshme e pastruesit të duarve në secilën tryezë.

24. Kontrolle të brendshme të zgjeruara të punonjësve nga personi përgjegjës për mirëmbajtjen e higjienës personale (larja e shpeshtë e duarve) në të gjitha fazat e përgatitjes, pritjes dhe shërbimit të ushqimit.

25. Pas kremtimit, pastrimi mekanik dhe dezinfektimi me një agjent antiviral është i detyrueshëm sipas udhëzimeve të prodhuesit, përndryshe mund të përdoret 0.05% hipoklorit natriumi (5% zbardhues shtëpiak i përdorur në një shkallë prej 1: 100) ose 70% alkool për dezinfektimin e sipërfaqet e sipërme.

Mirëmbajtja e rregullt e higjienës në tualete me mbajtjen e detyrueshme të evidencave për pastrimin e kryer dhe përdorimin e dezinfektuesve antiviralë të rekomanduar.

Të fundit