E mërkurë, 18 Shtator, 2024

Arsimi nuk guxon të jetë problem, arsimi patjetër duhet të jetë mundësi 

Koronavirusi ka mbyllur shkollat dhe mbase e përfundoi këtë vit shkollor. Kjo nuk do të thotë që mësimi ka mbaruar. Ajo vazhdon në një mënyrë ose në një tjetër. Mësimi në distancë ose shkollimi në internet  i popullatizuar po vazhdon. Çdo ndryshim kërkon kohë, përveç atij që dhunohet për të dhënë rezultate menjëherë. A janë rezultate të mira të mundshme? Çka do të mësojnë fëmijët tanë? (Mos)Përshtatja e sistemit tonë arsimor do të ndjehet nga studentët dhe e gjithë shoqëria.

Аutor: Katerina Topalova 

Prindërit e irrituar, nxënësit e hutuar, mësuesit nën presion! Mësimdhënia në internet nuk do të thotë vetëm internet dhe kompjuter. I gjithë programi duhet të përshtatet, mësuesit duhet të aftësohen, që tu jepet mësim nxënësve. Për fëmijët kompjuterët nuk janë term i panjohur. Ne nuk duhet t’i kufizojmë ato në atë që ne e kemi mësuar, sepse fëmijët e sotëm lindin në një kohë tjetër. 

Para së gjithash, është e nevojshme të kuptohet se deri tani kemi përdorur teknologji për të mësuar gjëra me të. Tani ne mund t’i tejkalojmë ato vetëm përmes saj. Dhe është ndryshe. Për momentin, teknologjia është kanali i vetëm përmes të cilit fëmijët edukohen. A kemi personel me përvojë që dinë si t’i qasen sfidës?

Caktimi i detyrave, zotërimi i materialit, testimi, vlerësimi i secilit student dhe pyetja ballë për ballë duhet të ndryshojnë.
Në vend të një problemi, korona duhet të shihet si një ndryshim i domosdoshëm që normalisht do të marrë një kohë të gjatë për t’u zbatuar. Çfarë është e nevojshme? Strategjia!

Ministria duhet të ndihmojë urgjentisht mësuesit si ta bëjnë këtë. Kjo gjendje kërkon shumë më tepër sesa të qëndrosh në kontakt me studentët, të përhap dashurinë, energjinë pozitive dhe tolerancën. Është e qartë se situata do të vazhdojë, kështu që ne nuk duhet të nxitojmë në një vendim ose të bëjmë presion mbi veten tonë.

Arsimi ka qenë lidhja jonë më e dobët për vite me rradhë. Ministrat e arsimit janë shpesh të parët që ndryshohen gjatë riorganizimit të parë të kabinetit. Dhe kështu çdo ministër fillon reformat që nga fillimi. Askush nuk mbaroi të vjetrat, të gjithë e dinin se sa më mirë ishte që nga fillimi. Studentët kanë qenë minj eksperimentalë për vite me radhë.
John F. Kennedy thotë: “Fëmija i shkolluar gabimisht është një fëmijë i humbur”.

Le të ndalojmë së numëruari sa kemi humbur, të përpiqemi të mos i humbasim këta fëmijë që janë aktualisht para ekraneve dhe duke pritur për detyra.

 

Të fundit